vineri, 25 februarie 2011

Consultanta lucrari de licenta si dizertatie

Ma bucur foarte mult pentru ca blogul meu chiar vine in ajutorul studentilor. Si va rog nu ezitati sa imi cereti ajutorul.Blogul acesta l-am creat pentru voi colegii mei din toata tara ,studentii de pretutindeni. Ce-i drept sunt mai mult decat ocupata dar asta nu ma impiedica sa nu ofer materiale gratis pe care eu le am, sau sa va ofer consultanta in realizarea unei lucrari de licenta sau dizertatie. Asadar cereti ajutorul! Multi dintre cei care au pasit in acest blog au avut increderea sa o faca si nu cred ca au plecat dezamagiti. In realizarea unei lucrari de licenta orice ajutor este bine venit , orice indicatie venita din partea unei persoane care se pricepe. Va astept sa ma contactati pentru orice fel de ajutor la adresa de email beatriceprejbeanu@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu