miercuri, 23 februarie 2011

UN PLUS DE MULTUMIRE

Tocmai am observat ca am primit un comentariu in care unul dintre vizitatorii blogului meu mi-a acordat un plus pentru ideea pe care am avut-o cu aceste materiale. Am spus si o repet stiu ce inseamna sa fi student si sa ai de facut referate, proiecte si sa ajungi pe divese site-uri unde ti se solicita bani pentru a descarca materialul de care ai nevoie. Mi se pare inutil sa ceri bani pe niste materiale pe care le poti gasi gratis pe urmatorul site sau mai nou la mine pe blog. Sunt de acord sa pretinzi bani atunci cand faci ceva la comanda pentru cineva , de pilda lucrari de licenta sau dizertatie. Altfel nu vad rostul dar din pacate traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Mai mult ma gandesc serios sa pun la dispozitie gratis materiale din carti dar asta va mai dura putin insa va promit ca veti beneficia de materiale autentice din carti pe blogul meu, materiale care vor aparea doar aici si nu pe zece siteuri.Insa nu pot garanta ca dupa ce eu le postez aici pe blog nu vor aparea pe alte site-uri contra cost. Va multumesc pentru ca imi vizitati blogul si pentru ca apreciati munca mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu